En aquestes vacances de Nadal us oferim un programa esportiu perquè els més joves gaudeixin, comparteixin moments molt divertits i alhora aprenguin tennis i pàdel amb els nostres professors, qualificats i amb molta experiència.
Us recordem que a les nostres escoles seguim aplicant les mesures de seguretat i higiene necessàries per a la pràctica esportiva.
El Nadal és per a jugar... Apunta’t!!
Vine i apunta’t!!
Els monitors de l’escola hem preparat per als més joves un programa esportiu durant aquest Nadal 2020. Volem que no es quedin tancats a casa tot el dia. Amb nosaltres podran gaudir, aprendre i compartir amb altres nens moments molt divertits en el nostre Club de Tennis Sant Pol de Mar.
Us recordem que a les nostres escoles seguim les mesures de seguretat i higiene necessàries per a la pràctica esportiva.
El Nadal també és per jugar... Apunta’t!!
Estem en el Club de Tennis Sant Pol de Mar.